Header AD

Kereta Terpakai Ni Diiklankan Untuk Dijual, Tapi Apa Yang Lelaki Ni Buat Sangat Menakjubkan Sehingga 2 Juta Orang View Iklan Kereta Terpakai Ni!


Bagi kebanyakan orang yang nak jual kereta terpakai, biasanya akan letak iklan di website - website yang popular seperti Mudah.my, Carlist dan website yang sebagainya. 

Tapi seorang lelaki Eugene Romanovsky menggunakan "pendekatan luarbiasa" untuk jual kereta vitara tahun 1996 miliknya dengan cara yang agak luarbiasa. 

Dengan menggunakan kemahiran sebagai visual efek artis, lelaki ni hasilkan sebuah video iklan selama 2 minit dengan menggunakan efek khas untuk menghasilkan iklan yang sangat menarik. Video ni telah dimuatnaik ke laman youtube dan hasilnya, hampir 2 juta orang berebut untuk beli kereta lelaki ni. Nak tengok iklan lelaki ni ? Klik je video Youtube bawah ni : 


Jika anda kekeringan idea untuk jual kereta anda, mungkin anda boleh guna idea ni untuk jual kereta terpakai anda. Mana tau nanti ada orang nak belikan 😊

Sumber dari : Boredpanda






Kereta Terpakai Ni Diiklankan Untuk Dijual, Tapi Apa Yang Lelaki Ni Buat Sangat Menakjubkan Sehingga 2 Juta Orang View Iklan Kereta Terpakai Ni! Kereta Terpakai Ni Diiklankan Untuk Dijual, Tapi Apa Yang Lelaki Ni Buat Sangat Menakjubkan Sehingga 2 Juta Orang View Iklan Kereta Terpakai Ni! Reviewed by Unknown on 1:12 PM Rating: 5

No comments

Post AD